Maandag 25 september: INFORMATIEAVOND NATIONAAL ZORGFONDS

10 september 2017

Maandag 25 september: INFORMATIEAVOND NATIONAAL ZORGFONDS

Foto: SP / SP

Op maandag  25 september organiseert de SP Horst aan de Maas een informatieavond over het Nationaal ZorgFonds. Doel van de bijeenkomst is de oprichting van een lokaal comité dat zich gaat inzetten voor de realisatie van het Nationaal ZorgFonds.

In het voorjaar van 2017 hebben we al een informatieavond georganiseerd om te discussiëren over het NATIONAAL ZORGFONDS. Een verslag van die informatieavond kunt hier u lezen op de website van de SP Horst aan de Maas. Landelijk hebben zich al meer dan 262.000 anderen aangesloten. De volgende stap in de opbouw van onze beweging is dat we in Horst aan de Maas een bijeenkomst organiseren met als doel de oprichting van een lokaal comité Nationaal ZorgFonds, dat op lokaal niveau acties gaat voeren om de doelstellingen van het NZF uit te dragen en te realiseren.

Wellicht heeft u interesse om mee te doen aan dat comité in Horst aan de Maas. Het ligt in de bedoeling dat we op maandagavond  25 september (om 20.00 uur) de eerste bijeenkomst van het comité organiseren om samen te bespreken hoe we als comité aan de slag gaan. De informatieavond vindt plaats in het gemeentehuis in Horst (souterrain, te bereiken aan de achterzijde van het gemeentehuis).

Speciale gast op deze bijeenkomst is Bob van Ravensberg uit Amersfoort, ambassadeur van het NZF.

Aanmelden

Heeft u interesse om aan de startbijeenkomst deel te nemen geef dit dan door aan Paul Geurts via pgeurts1@home.nl of 06-57311011.

Wie meer wil weten over het Nationaal ZorgFonds kan terecht op de website van het Nationaal ZorgFonds zonder eigen risico.