Polleke: Waarom stemt u 19 maart op de SP in Horst aan de Maas?

23 februari 2014

Polleke: Waarom stemt u 19 maart op de SP in Horst aan de Maas?

De scholen op de dorpen moeten waar mogelijk ingezet worden om voorzieningen en functies voor de gemeenschap te vervullen.  Die stelling werd voorgelegd aan de bezoekers van de website van de SP Horst aan de Maas.  Alle bezoekers aan de website (op één na) die deel namen aan deze Polleke, stemden daar mee in. Een duidelijk signaal. De komende raadsperiode (van 2014 tot 2018) kunnen belangrijke stappen gezet worden ter verwezenlijking van de inzet van scholen voor uiteenlopende zaken.

De nieuwe Polleke, 3½ week  vóór de verkiezingen van 19 maart  startend, stelt de vraag met welke motieven er op 19 maart gestemd wordt op de SP in Horst aan de Maas. Is dat vanwege het verkiezingsprogramma van de SP, of juist vanwege de standpunten die de SP de afgelopen raadsperiode heeft ingenomen. Of stemt de bezoeker op de SP vanwege de acties van de SP voor een solidaire, schone en veilige samenleving. Of bent u nou net die kiezer, die op de SP stemt, omdat hij of zij de lijsttrekker van de SP in Horst aan de Maas zo aanstaat. Een reden kan ook zijn, dat u op de SP stemt, om er voor te zorgen dat er tenminste nog een kritisch geluid wordt gehoord in de gemeenteraad. En tenslotte: u stemt op de SP, om van die partij de grootste partij in Horst aan de Maas te maken, zodat er écht een frisse wind kan gaan waaien door het gemeentehuis en door de gemeente. Laat ons weten, welk motief om SP te stemmen van u het zwaarste weegt.