Uitslag eerste nieuwe polleke

19 januari 2014

Uitslag eerste nieuwe polleke

In september 2013 verdween “Polleke” van de site als gevolg van de totale vernieuwing van de website van de SP Horst aan de Maas. Vorige week, zaterdag 11 januari 2014, startten we op de website de eerste nieuwe “Polleke”. In Polleke wordt steeds een stelling voorgelegd, die aansluit bij het verkiezingsprogramma van de SP Horst aan de Maas.

De vraag die we de bezoekers van de website van de SP Horst aan de Maas in de eerste “Polleke” voorlegden, luidde: Huisvesting van buitenlandse werknemers op het terrein van werkgevers wordt verboden”.  Er zijn bij deze eerste keer nog niet zoveel bezoekers, die aangegeven hebben dat ze vóór of tegen de stelling waren. Van de zes bezoekers waren er vijf voor deze stelling en heeft één bezoeker tegen gestemd.

De volgende stelling waarop vóór of tegen gestemd kan worden luidt: “Het geld dat de gemeente van de rijksoverheid ontvangt voor thuiszorg en dagbesteding mag alleen hieraan worden uitgegeven. Het geld wordt dus geoormerkt”.