Bart Cox roept op: “Wordt lid van ROOD!”

15 april 2013

Bart Cox roept op: “Wordt lid van ROOD!”

“In Hôrs aan de Maas dao wil ik leave, in Hôrs aan de Maas dao wil ik zien”. Met die slogan kan Bart Cox het helemaal eens zijn! Maar er spelen volgens hem ook problemen in Horst aan de Maas. Die problemen gelden voor iedereen, dus ook voor de jongeren van Horst en omstreken.
Rood - Bart

Bart Cox: “We kunnen op vrijdagavond met onze vrienden en vriendinnen klagen over wat er niet goed gaat, maar we kunnen er natuurlijk ook wat aan gaan doen!” Daarom roept Cox de jongeren in Horst aan de Maas op: “Jongeren van Horst aan de Maas, sluit jullie aan bij ROOD jong in de SP en dan kunnen we deze problemen samen oplossen. Niet door saaie vergaderingen en regeltjes. Maar door actie te ondernemen! Samen de straat op om posters te plakken, met andere jongeren in contact komen en ludieke acties te organiseren. Laat de volwassenen maar zien dat jongeren heel goed weten wat ze willen en ook bereid zijn zich daar voor in te zetten. Zodat we voortaan op vrijdag avond kunnen zeggen hoe trots we zijn op Horst aan de Maas! Omdat we er samen een nog mooiere en socialere gemeente van kunnen maken!”