Verkiezingscampagne ook in Horst aan de Maas van start

1 november 2023

Verkiezingscampagne ook in Horst aan de Maas van start

Foto: Wilma Kurvers / SP Horst aan de Maas

De verkiezingscampagnes zijn echt losgebarsten, ook in Horst aan de Maas. De SP-afdeling heeft zich de afgelopen dagen ingespannen om aan de kiezers duidelijk te maken dat een stem op de SP een stem is op vooruitgang.

Foto: Herbert Janssen / SP Horst aan de Maas
Bij leden zijn grote verkiezingsborden in de tuin geplaatst (zie foto hierboven). En natuurlijk zijn ook de door de gemeente geplaatste verkiezingsborden voorzien van de kleurige posters van de SP (zie foto hiernaast). Duidelijk is dat we, als we de problemen die we in Nederland hebben op willen lossen, geen pleisters moeten plakken, zoals de meeste andere partijen willen, maar moeten komen met échte oplossingen. Een stem op de SP is dan ook de beste garantie op een socialer Nederland.

En om nog beter op te vallen, hebben de vrijwilligers van de SP Horst aan de Maas ook door de hele gemeente heen opvallende verkiezingsborden geplaatst langs de ingangswegen van de verschillende dorpen.

Foto: Wilma Kurvers / SP Horst aan de Maas

En de komende tijd gaan de vrijwilligers ook waar mogelijk deur-aan-deur de kiezers informeren met een folder.

Vervolgens is het op woensdag 22 november de beurt aan de kiezers om het bolletje voor de SP-kandidaat rood te kleuren! Al was het maar omdat de grote bedrijven enorme winsten maken, terwijl wij steeds meer moeten betalen voor boodschappen, energie en wonen. Door jarenlang pleisters plakken zijn die problemen niet opgelost. We zijn één van de rijkste landen ter wereld, dus goede zorg, een betaalbare woning en lagere kosten voor het dagelijkse leven zijn mogelijk. Laten we daar nu samen voor kiezen!