Lof voor oud-raadsleden SP

13 juni 2022

Lof voor oud-raadsleden SP

Foto: Wilma Kurvers / SP Horst aan de Maas

Na 21 maart 2022 - verkiezingsdag voor de gemeenteraad - heeft de SP geen zitting meer in de gemeenteraad van Horst aan de Maas. De SP nam niet deel aan de verkiezingen. De partij maakt zich de komende jaren op voor deelname aan de raadsverkiezingen in 2026 en gaat daar de komende tijd hard aan werken.

De kerngroep van de SP Horst aan de Maas - de actieve leden van de afdeling - zette de drie afgezwaaide raadsleden nog eens in het zonnetje. Met een etentje, een korte toespraak van afdelingsvoorzitter Paul Geurts en een mand vol gezonde producten. In zijn toespraak bedankte de afdelingsvoorzitter Sonja van Giersbergen, Michael Van Rengs en Mariet Roelofs voor hun inzet, discipline en vasthoudendheid in een voor de SP moeilijke raadsperiode. Tegelijkertijd benadrukte hij dat die inzet, discipline en vasthoudendheid zeker ook nodig zijn voor de uitbouw van de afdeling, om straks in 2026 klaar te zijn voor een nieuwe periode in de gemeenteraad van Horst aan de Maas.