Themabijeenkomst "Werken en toch geldzorgen?" in kader SP Limburg Tour

2 februari 2022

Themabijeenkomst "Werken en toch geldzorgen?" in kader SP Limburg Tour

Vrijdag 18 februari 2022 van 19.30 tot 21.00 uur vindt er in 't Raodhoes (Antoniusplein 2 in Blerick) een themabijeenkomst plaats in het kader van de SP Limburg Tour. Het thema van deze bijeenkomst: "Werken en tóch geldzorgen". Sprekers zijn Venloos SP-wethouder Alexander Vervoort en SP-Kamerlid Bart van Kent. Iedereen is welkom op deze bijeenkomst.

De themabijeenkomst in Venlo-Blerick is de vierde in de rij. De eerdere succesvolle bijeenkomsten gingen over Wonen, Energiearmoede en Klimaat. In verband met corona vonden deze bijeenkomsten nog digitaal plaats. De bijeenkomst in Venlo-Blerick kan gelukkig weer fysiek plaats vinden.

Er zijn een beperkt aantal zitplaatsen beschikbaar. Vandaar dat men vooraf een plaats reserveren. Dat kan door een mail te sturen naar limburg@sp.nl onder vermelding van SP Limburg Tour.

De vijfde en laatste themabijeenkomst vindt plaats in Venray en wordt georganiseerd door de SP-afdelingen Horst aan de Maas en Venray. Het thema is dan "Klimaatarmoede" en als spreker is danSP-Kamerlid Renske Leijten uitgenodigd.