SP gaat touren door Limburg

1 december 2021

SP gaat touren door Limburg

De Limburgse Statenfractie van de SP organiseert de komende maanden een aantal themabijeenkomsten, op verschillende plaatsen in de Provincie. Interessante sprekers belichten verschillende actuele thema’s die spelen in de regio. In februari en april volgend jaar doet de SP-Tour Noord-Limburg aan, in Venlo en Venray.

De eerste ankerplaats was Heerlen, op vrijdag 26 november 2021, waar de SP Limburg het uiterst actuele thema "Energiearmoede" aan de orde stelde. Hoofdgast was daar het Kamerlid Renske Leijten. Als gevolg van de coronamaatregelen vond deze bijeenkomst digitaal plaats. En dat geldt voor de komende bijeenkomsten eveneens.

De volgende bijeenkomst - op 13 december 2021 - betreft het onderwerp "Wonen", dat georganiseerd wordt in samenwerking met de SP-afdeling Maastricht. Hoofdgast bij deze bijeenkomst is Kamerlid Sandra Beckerman. Zowel leden als niet leden zijn van harte welkom!

AANMELDEN
Het is noodzakelijk om je vooraf aan te melden. Voor de bijeenkomst over Wonen kan dat tot uiterlijk 10 december door een mail te sturen naar limburg@sp.nl o.v.v. SP Limburg Tour en je naam.