SP Horst aan de Maas in gesprek met burgers

17 september 2017

SP Horst aan de Maas in gesprek met burgers

Foto: SP Horst aan de Maas / SP Horst aan de Maas

Op 21 maart 2018 vinden er verkiezingen plaats voor de gemeenteraad van Horst aan de Maas. Ook de SP gaat weer aan die verkiezingen meedoen. Op dit moment is de SP met zeven zetels qua grootte de tweede partij. Hoewel de SP in 2014 de grote winnaar van de verkiezingen was, hielden CDA, Essentie en PvdA de SP buiten het college van B&W.

In 2018 gaat de SP wéér voor winst. Daarbij bent u – de burgers van Horst aan de Maas – van doorslaggevend belang. Daarom willen we met u in gesprek. Wat vindt u van belang voor u zelf, voor uw buren, familie en vrienden, voor uw dorp, voor de inwoners van Horst aan de Maas? Wij zijn daar benieuwd naar!

Om straks de mensen in Horst aan de Maas goed te informeren over wat de SP in de gemeenteraad voor de mensen wil bereiken, schrijven wij een verkiezingsprogramma. In dat programma moeten díe zaken komen te staan, die u belangrijk vindt. We gaan een aantal bijeenkomsten organiseren, waar wij u graag voor uitnodigen. Welke alternatieven en standpunten moet de SP volgens u uitdragen? Heeft u goede ideeën of wilt u zaken aanstippen die de SP absoluut niet mag vergeten? Kom dan meepraten.

We komen op 28 september om 19.30 uur  bij elkaar in Sevenum (De Gaper, Markt 3, Sevenum), Grubbenvorst (’t Haeren, Irenestraat 20/B, Grubbenvorst) en Horst (Jumping XL, Weltersweide 22, Horst).

Heeft u geen mogelijkheid om naar de bijeenkomst te komen, dan kunt u uw inbreng ook op een andere manier bij ons kenbaar maken. Stuur een mail naar horst@sp.nl, bel naar 06-57311011 of schrijf een brief: Kruisstraat 18, Hegelsom. Graag vernemen wij wat u belangrijk vindt voor de toekomst van Horst aan de Maas.