SP-stemmers bedankt

13 september 2012

SP-stemmers bedankt

De SP scoort bij de verkiezingen voor de Tweede Kamer in Horst aan de Maas het zelfde als in 2010. Toen telde de SP afgerond 15,4% van de stemmen en dat percentage werd ook nu bereikt. De SP scoort daarmee in Horst aan de Maas zo'n zes procent hoger dan landelijk. Het grootste deel van de stemmen in Horst aan de Maas werden uitgebracht op Horstenaar Thijs Coppus, in totaal 498. Een goed resultaat. Gezien over de hele provincie Limburg steeg de SP met bijna twee procent, vergeleken met de landelijke verkiezingen in 2010. Meteen na de sluiting van de stembussen gingen vrijwilligers van de afdeling Horst aan de Maas op pad, om haar stemmers voor de door hen uitgebrachte stem op de SP te bedanken.

De uitslagen van de verkiezingen in Horst aan de Maas kunt u hier bekijken en wilt u de uitslagen voor de SP bekijken van alle verkiezingen in Horst (aan de Maas) vanaf 1982, dan kunt u hier terecht.