Volg de verkiezingen op de website van SP Horst aan de Maas

28 juli 2012

Volg de verkiezingen op de website van SP Horst aan de Maas

Op woensdag 12 september kunt u uw stem uitbrengen op een van de kandidaten voor de Tweede Kamer. Het beloven deze keer heel spannende verkiezingen te worden. Om een aantal redenen.

Allereerst natuurlijk vanwege het feit dat we in een ernstige economische crisis verkeren. Een crisis die veroorzaakt is door de banken en het (neoliberale) beleid van voorgaande regeringen. Bij deze verkiezingen zal de vraag voor liggen: Gaan we voor keihard rechts saneringsbeleid, dat vooral die mensen treft, die toch al het minst te makken hebben. Of gaan we voor een links sociaal beleid, dat Nederland echt uit de crisis haalt? En dan hebben we het meteen over de tweede belangrijke reden, waarom de verkiezingen voor de SP deze keer extra spannend zijn. Kijkend naar de peilingen staat de SP er goed voor. In ieder geval wordt steeds duidelijker dat de strijd om wie de grootste partij wordt, deze keer zal gaan tussen de VVD en de SP. Een strijd die we moeten winnen. Juist omdat we een sociaal beleid willen. En dan is er nog een derde reden: we hebben een schitterende kandidaat uit Horst aan de Maas op de SP-verkiezingslijst staan. Thijs Coppus! Zoals de peilingen er nu voor staan, wordt Thijs zeker gekozen in de Tweede Kamer. En dan hebben we als SP Horst aan de Maas een rechtstreekse lijn naar de Tweede Kamer.

Volg de verkiezingen via de site van de SP Horst aan de Maas
Op de website van de SP Horst aan de Maas gaan we de verkiezingen volgen. Via de knop "Verkiezingen" in de linker kolom komt u bij de verkieizngspagina van de SP. Wij zullen op deze pagina informatie verstrekken over het verkiezingsprogramma, de kandidaten, de peilingen en over de campagneactiviteiten van de SP Horst aan de Maas. Heeft u tips voor de SP Horst aan de Maas? Of wilt u meewerken aan de campagne? Stuur dan een mailtje naar Paul Geurts.