Tweede Kamerleden versterken VerkiezingsKaravaan

15 februari 2007

Tweede Kamerleden versterken VerkiezingsKaravaan

De Tweede Kamerleden Jan de Wit, Hugo Polderman en Paulus Jansen versterken de komende weken de "VerkiezingsKaravaan" van de SP-afdeling Horst aan de Maas. Jan de WitHugo PoldermanPaulus Jansen
Zaterdag 24 februari, zaterdag 3 maart en dinsdag 6 maart trekt steeds één van de kamerleden er met de andere mensen van de SP op uit, om kiezers over te halen bij de Provinciale Statenverkiezingen de SP nog sterker te maken. Zij worden daarbij steeds vergezeld door kandidaat Statenlid, Thijs Coppus.

Bezoek aan het centrum van Sevenum, Grubbenvorst en Horst

Zaterdag24 februari:
De VerkiezingsKaravaan van de SP Horst aan de Maas staat 's morgens in het centrum van Grubbenvorst en 's middags in het centrum van Horst, In beide plaatsen kan het winkelende publiek kennismaken met één van de bekendste kamerleden van de SP, het Limburgse kamerlid Jan de Wit. Jan de Wit deelt samen met de andere SP-ers folders uit voor de verkiezingen en beantwoordt vragen van het winkelende publiek. Naast Jan de Wit is ook gedoodverfd kandidaat Statenlid Thijs Coppus aanwezig. De voorbijgangers kunnen dus die vragen stellen aan kandidaat Statenlid Thijs Coppus of Kamerlid Jan de Wit, die ze al altijd hebben willen stellen.
's Middags kan het winkelende publiek in de verkiezingsstand van de SP in het centrum van Horst geïnformeerd worden over het verkiezingsprogramma van de SP, heerlijke tomatensoep nuttigen of deelnemen aan het politiek dartspel.

Zaterdag 3 maart:
Sevenum bijt deze dag het spits af met de aanwezigheid van de VerkiezingsKaravaan in het winkelcentrum van Sevenum. Tweede Kamerlid Hugo Polderman versterkt de ploeg van SP in Sevenum. Hij gaat van daaruit naar Grubbenvorst, om 's middags te belanden bij de verkiezingsstand van de SP in het Horster centrum. Daar staat hij samen met kandidaat Statenlid Thijs Coppus klaar om de Horstenaren en andere voorbijgangers te woord te staan.

Dinsdag 6 maart:
Eén dag voor de Statenverkiezingen komt Tweede Kamerlid Paulus Jansen 's morgens naar de druk bezochte weekmarkt van Horst. Ook daar kunnen de passanten weer vragen stellen over de SP, de politiek en de inzet van de SP bij de Statenverkiezingen. Hij wordt daarbij vergezeld door Thijs Coppus.

Kijk voor de activiteiten van de VerkiezingsKaravaan in de de agenda van de SP Horst aan de Maas.