Campagne: het komt er nu op aan!

21 november 2006

Campagne: het komt er nu op aan!

Morgen zijn eindelijk de verkiezingen voor een nieuwe Tweede Kamer. Vandaag heeft de SP Horst aan de Maas voor het laatst campagne gevoerd voor deze verkiezingen. Op de weekmarkt in Horst deelden zo'n 8 SP-ers folders, stickers, pennen en uiteraard de bekende sponsjes uit.Campagne 2006

Alle positieve reacties die de SP de afgelopen weken op straat te horen kreeg, waren hoopgevend: veel mensen zijn van plan om morgen op de SP te stemmen. En dat is maar goed ook, want alleen met een sterke SP kan er echt iets veranderen! De afgelopen weken zijn meer dan 60 vrijwilligers voor de SP in Horst aan de Maas en Sevenum aan de slag geweest. Deze SP’ers hebben samen meer dan 10.000 folders verspreid, duizenden sponsjes uitgedeeld, soep gemaakt en uitgedeeld, posters geplakt en mensen weer betrokken bij de politiek.
Voor de SP is het duidelijk: de basis ligt op straat. Met een sterke achterban kan de SP Sevenum, Horst aan de Maas en de hele wereld aan!
Campagne 2006Campagne 2006Campagne 2006Campagne 2006Campagne 2006Campagne 2006