SP houdt enquête onder inwoners Horst aan de Maas

15 oktober 2006

SP houdt enquête onder inwoners Horst aan de Maas

Horst aan de Maas is een van de gemeenten waar de SP de afgelopen jaren sterk gegroeid is. De SP is actief op straat en in de gemeenteraad. Al sinds 1990 is de SP vertegenwoordigd in de gemeenteraad van Horst aan de Maas. enquête
Bij de recente gemeenteraads-verkiezingen is de SP gegroeid van 3 naar 5 zetels (tweede in zetelaantal). Ruim een half jaar functioneert de nieuwe fractie van de SP in de gemeenteraad. Tijd om te onderzoeken of de kiezers tevreden zijn over de SP.

Enquête
De SP wil graag de mening horen van de inwoners van Horst aan de Maas. Over hoe zij vinden dat de SP functioneert. Heeft de SP steken laten valen, bepaalde zaken juist goed aangepakt en andere juist helemaal niet. En de SP wil de komende jaren graag de onderwerpen aanpakken waaraan de inwoners van Horst aan de Maas groot belang hechten, of ze nu SP-aanhanger zijn of niet. Om dat vast te stellen organiseert de SP in Horst aan de Maas een enquête. Deur aan deur ontvangen de inwoners een enquëteformulier dat enkele dagen later opgehaald wordt.

Enquëte via de digitale snelweg
De bezoekers van de website van de SP Horst aan de Maas kunnen de enquëte ook via de digotale snelweg beantwoorden. Hieronder kunnen zij doorklikken naar de enquêtevragen.

Anoniem
De deelname aan de enquête is anoniem. Maar de invullers van de enquëte die benieuwd zijn naar de resultaten, kunnen hun naam en adres invullen. Zij krijgen dan over een tijdje het resultaat van de enquête te zien.

Wilt u mee doen aan de enquête? Klik dan hier om de vragen in te vullen.