Ontbijten met de SP

7 juni 2005

Ontbijten met de SP

Jan de Wit
Zaterdagochtend 18 juni organiseert de SP afdeling Horst aan de Maas een Europa-ontbijt. In het centrum van Horst kunt u met een kop koffie (of thee) en een broodje in gesprek gaan met SP Tweede Kamerlid Jan de Wit.

Na het massale 'nee' tegen de Europese grondwet op 1 juni, vindt de SP het van belang om een brede discussie te starten over de rol van Nederland in Europa. Want de Europese grondwet moet niet van bovenaf, maar van onderaf komen. De Nederlandse bevolking is nooit gevraagd hoe ze over de rol van Nederland in Europa denkt. De uitkomst van het referendum is de ideale kans om een brede discussie over de rol van Europa op te starten. Wat de SP betreft begint Europa met een schone lei en gaan we werken aan een nieuw en vooral sociaal Europa.

Om een begin aan deze discussie in Horst aan de Maas te maken, organiseert de SP een ontbijt waarbij alle belangstellenden zaterdag 18 juni vanaf 10.30 uur kunnen aanschuiven. U kunt met Jan de Wit en leden van de SP Horst aan de Maas aan tafel gaan en in gesprek komen over Europa.
U bent van harte welkom !

Thijs Coppus