Donkere wolken boven de hoofden van woninghuurders

21 mei 2005

Donkere wolken boven de hoofden van woninghuurders

Midden en eind jaren 90 heeft het comité "Nul is Genoeg" vele acties huis aan huis gevoerd tegen de huurverhoging. Met succes, want de huren zijn een aantal jaren niet veel gestegen. Ruim een jaar geleden is het comité omgevormd tot een werkgroep nadat zij in rustiger vaarwater is gekomen. De werkgroep brengt nu een krant uit over de ontstane huurproblematiek.

Er zijn destijds veel mensen geholpen door het comité met de aanvraag voor huursubsidie en bij problemen met achterstallig onderhoud. Nu is er weer werk aan de winkel, want er hangen donkere wolken boven de hoofden van de huurders.

Wilt u hier meer over weten? Lees dan de Volkshuisvesting SPeciaal krant. Wilt u meewerken in de werkgroep en samen bekijken hoe we in Horst aan de Maas een vuist kunnen maken vóór goede en vooral betaalbare volkshuisvesting? Vul dan de antwoordbon van de krant in die u naar de werkgroep kunt verzenden door op de verzendknop van het formulier te klikken..

Hebt u de krant op 1 juni nog niet in uw brievenbus gevonden en wilt u die toch op papier dan kunt u de krant ook afdrukken door hier te klikken voor een acrobat reader ( 716kB) exemplaar U treft daar ook adressen aan waar u de afgedrukte bon kunt inleveren. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onderstaand adres: