Uitslag SP-prijsvraag Europese Parlementsverkiezingen

28 juni 2004

Uitslag SP-prijsvraag Europese Parlementsverkiezingen

Mevrouw C. ten Horn-Joosten uit Horst heeft de prijsvraag die de SP tijdens de campagne voor de Europese Parlementsverkiezingen organiseerde gewonnen. Op 28 juni j.l. werd de prijs - een levensmiddelenpakket ter waarde van € 25 - door afdelingsvoorzitter Thijs Coppus aan haar uitgereikt.

uitreiking prijs

Tijdens de campagne organiseerde de plaatselijke SP-afdeling een prijsvraag met de vraag het aantal stemmen te voorspellen die de partij zou halen in de gemeente Horst aan de Maas. Ruim negentig personen deden een gokje. De voorspellingen waren zeer uiteenlopend en varieerden van 401 tot ruim 2000 stemmen! Mevrouw ten Horn was met het door haar genoemde getal van 701 slechts twee stemmen verwijderd van het uiteindelijke aantal van 703. Dit aantal met de stemmen in de rest van Nederland was voldoende voor de SP om 2 zetels in het nieuwe Europese parlement in de wacht te slepen.

prijswinnaresVoor meer informatie over de SP kunt u kijken op www.horst.sp.nl of bellen met afdelingsvoorzitter Thijs Coppus.