Sp-ouderendag

5 juni 2004

Sp-ouderendag

uitnodigingshoofd voor 5 juni
Na drie druk bezochte en zeer geslaagde SP-Ouderendagen vindt op 5 juni de vierde uitvoering plaats, in de Jaarbeurs in Utrecht. Evenals voorgaande jaren staan een spetterend programma en een goede verzorging borg voor een fijne, leerzame en stimulerende dag.

Op het programma staat onder andere een toespraak van Jan Marijnissen (?) en een discussie over de ouderenpolitiek in Europa met René Roovers, de nummer twee op de SP-lijst voor het Europees Parlement. Verder zijn er muzikale intermezzo's, wordt de inwendige mens beslist niet vergeten en komen verschillende aspecten van de zorg aan bod: de problernen met huisartsenposten, nut en bedreigingen van kleine ziekenhuizen en natuurlijk de grote enquête naar de situatie in de verpleeg- en verzorgingshuizen die onlangs is afgenomen door een aantal afdelingen samen met het Ouderenplatform. Deelname aan de dag staat open voor alle SP-leden van 55 jaar en ouder.

Aanmelden kan met een brief of briefkaart naar:
SP-Ouderenplatform, Leliestraat 26, 6101 IT Echt of met een mailtje aan J. Kuijpers

Maar ook de afdeling Horst aan de Maas wil graag weten of u er naar toe gaat. Bij voldoende belangstelling proberen wij met gezamenlijk vervoer te gaan. U kunt u daarvoor opgeven bij onze organisatiesecretaris: Van Mirlaerstraat 11, 5961 SK Horst, tel: (077) - 398 32 97 of via e-mail aan Ton Hagens.