Kerst- en Nieuwjaarsgroet SP

26 december 2016

Kerst- en Nieuwjaarsgroet SP

Foto: Hans van de Beele / SP Horst aan de Maas

Na een week met maar liefst twee raadsvergaderingen met een aantal belangrijke onderwerpen voor de mensen in Horst aan de Maas (o.a. Gasthoes, zwembad, glasvezel buitengebied, Floriade/ Greenport) zit het politieke jaar 2016 er nu op. Tijd om terug te kijken, tevreden te zijn met wat je hebt bereikt voor de Horster mensen, zoals kritisch zijn op een verantwoord financieel beleid, en het opkomen voor de belangen van zij die het minder hebben dan anderen, of zich minder makkelijk kunnen of willen laten horen dan anderen.

Ook voor de mensen van Horst aan de Maas loopt het jaar 2016 ten einde. Tijd om ook de balans op te maken over het afgelopen jaar: wat ging er goed, wat ging er slecht, welke mensen in mijn omgeving heb ik verloren etc.. Maar ook tijd om vooruit te kijken en te zien wat men wil gaan doen: een (nieuwe) baan, een betere woonomgeving,  verhuizen, de relaties verbeteren, verbindingen herstellen, of aangaan, meer aandacht voor elkaar, noem maar op. Maar bovenal ook de tijd om de accu weer op te laden en de gezellige feestdagen met elkaar door te brengen

De SP van Horst aan de Maas wil daarom alle mensen in deze gemeente Gezellige Feestdagen toewensen, maar ook een Voorspoedig, Sociaal en bovenal Gezond 2017.