Oprichtingsbijeenkomst “Comité ’t Zwembad mót blîeve”.

14 mei 2015

Oprichtingsbijeenkomst “Comité ’t Zwembad mót blîeve”.

Foto: SP

De gemeenten Venlo en Horst aan de Maas zoeken naar mogelijkheden voor de aanleg van een regionaal zwembad bij het Floriadeterrein. Daarmee zou Zwembad De Berkel overbodig worden.  Veel Horstenaren zien dat niet zitten. Daarom hebben een aantal mensen besloten een actiecomité op te richten. Op dinsdag 19 mei a.s. vindt om 20.00 uur in het gemeentehuis (souterrain – ingang achterzijde gemeentehuis) de oprichtingsbijeenkomst plaats van het “Comité ’t Zwembad mót blîeve”. Iedereen die het zwembad een warm hart toedraagt, is daar van harte welkom.

Een aantal weken geleden heeft het comité-in-oprichting mensen opgeroepen zich aan te sluiten bij het comité. Daar hebben veel mensen op gereageerd.  Misschien heeft u die oproep gemist. Maar u kunt zich nog steeds aansluiten bij het “Comité ‘t zwembad mót blîeve”. In ieder geval nodigen wij u uit voor de oprichtingsbijeenkomst van het comité op dinsdag 19 mei om 20.00 uur (tot ongeveer 21.00 uur) in het gemeentehuis in Horst (souterrain – ingang achterzijde gemeentehuis). Wilt u mee doen, dan verzoeken wij u dat vóór 17 mei 2015 door te geven per mail (pgeurts1@home.nl) of door te bellen (06-57311011).