Enquête centrum Grubbenvorst

26 februari 2005

Enquête centrum Grubbenvorst

Aan de inwoners van Grubbenvorst,
Binnen afzienbare tijd zal er van de politiek in Horst aan de Maas een standpunt gevraagd worden ten aanzien van de ontwikkeling van het centrum van Grubbenvorst.

In december j.l. heeft de dorpsraad van Grubbenvorst een plan gepresenteerd dat mede als aanzet dient voor
die discussie. Het is een veelomvattend plan waarin gevraagd wordt te kijken naar het plein, het winkelgebied, de parkeerplaatsen en de wegenstructuur.

De SP Horst aan de Maas wil graag weten hoe u als bewoner over deze zaken denkt en heeft hiervoor een enquête samengesteld. Hierbij is het niet per se noodzakelijk dat u op de hoogte bent van het centrumplan. Meer informatie is eventueel te verkrijgen op de website van de dorpsraad: www.dorpsraadgrubbenvorst.nl Wij hopen dat u mee wilt doen aan deze enquête die anoniem ingevuld kan worden. Wel vragen we u de straatnaam in te vullen.

Uw reactie zien we graag uiterlijk 14 maart tegemoet met het formulier dat u verkrijgt door hier te klikken..

MEER INFORMATIE ?
Voor meer informatie of uw reactie op de enquête kunt u contact opnemen met Henk van Hemert via zijn e-mail-adres

Als u meer informatie wenst omtrent de SP afdeling Horst aan de Maas klik dan na het verzenden van het formulier op INFORMATIE in de linkerkolom.