Jan Marijnissen brengt bezoek aan Horst en Venlo

1 maart 2004

Jan Marijnissen brengt bezoek aan Horst en Venlo

Jan Marijnissen bezoekt Limburg in maart in het kader van de 'Provincietour'. De SP-voorman bezoekt dit jaar iedere maand gedurende een week een andere provincie om zich te verdiepen in de lokale situatie. Jan Marijnissen

Van 24 t/m 27 maart is onze provincie aan de beurt. De voorzitter van de Kamerfractie van de SP bezoekt een aantal Limburgse plaatsen waaronder Venlo en Horst en zal zich vier dagen lang intensief verdiepen in verschillende onderwerpen in de provincie. Op 24 maart vond er een openbare avond plaats in de Maaspoort, Helaas kon Jan zelf op die avond niet aanwezig zijn in verband met zijn aanwezigheid in Den Haag als gevolg van het overlijden van prinses Juliana. Hij zorgde voor een goede vervanger in de persoon van Jan de Wit, derde man van de SP-fractie in de Tweede Kamer. Verder heeft Jan de Wit in de door de SP-Venlo georganiseerde avond vragen beantwoord vanuit het publiek. Meer informatie over de rest van het bezoek van Jan Marijnissen aan Limburg zal spoedig via deze site te lezen zijn.